Har du eller din familie ekstra tid og omsorg?

(Illustrasjonsfoto)

Lier barneverntjeneste søker besøkhjem. Har du eller din familie ekstra tid og omsorg og ønsker å bidra til at et barn får gode opplevelser?

Som besøkshjem får du/dere muligheten til å bidra til at et barn får bedre utviklingsmuligheter gjennom å skape gode relasjoner og være sammen på aktiviteter.

Å være besøkshjem innebærer at man tar imot et barn en eller flere helger i måneden og eventuelt noen ukerdager. Som besøkshjem vil man få økonomisk godtgjørelse. Politiattest er nødvendig.

Ta kontakt med Linn Thorset i Lier barneverntjeneste for mer informasjon eller for å melde interesse. Du kan enten sende en epost til linn.jeppesen.thorset@lier.kommune.no eller ringe kommunens servicetorg på telefonnummer 32 22 01 00.