Hva er vedtakskontoret?

Gå til

Hva gjør Vedtakskontoret

Vedtakskontoret behandler søknader og henvendelse om helse og omsorgstjenester til alle brukergrupper. Vi behandler også søknader om transporttjeneste for funksjonshemmede, parkeringskort for handikappede.

Åpningstider

Du når oss på vår vakttelefon 32 22 02 82. Den er bemannet fra kl. 0900 til kl. 1100 og fra kl. 1200 til kl. 1400 alle hverdager.

Du når oss også på E-post: vedtakskontoret@lier.kommune.no

Du kan levere og/eller hente søknadsskjema i vår resepsjon mandag, tirsdag og torsdag mellom kl. 1130 og 1430. Utenom våre åpningstider kan du levere og hente søknadspapirer hos Innbyggerservice. Det ligger i Rådhusets første etasje og er åpnet i kommunens åpningstider.

Serviceerklæring

Hva kan du forvente når du henvender deg til Vedtakskontoret:

Åpningstider
Du når oss på vår vakttelefon 32 22 02 82. Den er bemannet fra kl. 0900 til kl. 1100 og fra kl. 1200 til kl. 1400 alle hverdager.

Du når oss også på E-post: vedtakskontoret@lier.kommune.no

Du kan levere og/eller hente søknadsskjema i vår resepsjon mandag, tirsdag og torsdag mellom kl. 1130 og 1430. Utenom våre åpningstider kan du levere og hente søknadspapirer hos Innbyggerservice. Det ligger i Rådhusets første etasje og er åpnet i kommunens åpningstider.

Vaktelefon og resepsjon
Når du henvender deg til vakttelefonen eller i resepsjon kan du forvente å bli møtt på en positiv måte og få god informasjon om våre saksbehandlingsrutiner. Du vil også kunne få generell informasjon om tjenestetilbudet i kommunen.

Du kan ikke forvente å få snakke med saksbehandleren din, men vi vil ta imot beskjed om at du har henvendt deg og hva saken gjelder. Saksbehandler vil ta kontakt med deg så fort som mulig og senest innen tre virkedager.

E-post
Når du henvender det til oss på vår epost vil henvendelsen bli fordelt til en saksbehandler som vil ta kontakt med deg, senest innen tre virkedager. Vi ber om at du ikke deler sensitiv informasjon i e-post, da vi ikke har kryptert e-post.

Ønsker du å snakke med en saksbehandler?
Vi er opptatt av at du skal bli møtt på en profesjonell og god måte. Derfor ønsker vi at møter med deg, er avtalt på forhånd, slik at vi kan stille forberedt og med avsatt tid. Dette er også grunnen til at du ikke vil få snakke direkte med saksbehandler når du tar kontakt med oss på vakttelefonen eller i resepsjonen.

Sist oppdatert: 09. oktober 2020

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?