Hva gjør forvaltning helse og bolig
Forvaltning helse og bolig behandler søknader og henvendelse om helse og omsorgstjenester til alle brukergrupper. Vi behandler også søknad om parkeringskort for handikappede, kommunale boliger, Husbankens virkemidler og fremskaffelse av boliger til bosetting.
Serviceerklæring
Hva kan du forvente når du henvender deg til forvaltning helse og bolig:
Åpningstider
Du når oss på vår vakttelefon 32 22 02 82. Den er bemannet fra kl. 0900 til kl. 1100 og fra kl. 1200 til kl. 1400 alle hverdager.
Du når oss også på E-post:
Du kan du levere og hente søknadspapirer hos Innbyggerservice. Det ligger i Rådhusets første etasje og er åpnet i kommunens åpningstider.
Vaktelefon
Når du henvender deg til vakttelefonen kan du forvente å bli møtt på en positiv måte og få god informasjon om våre saksbehandlingsrutiner. Du vil også kunne få generell informasjon om tjenestetilbudet i kommunen.
Du kan ikke forvente å få snakke med saksbehandleren din, men vi vil ta imot beskjed om at du har henvendt deg og hva saken gjelder. Saksbehandler vil ta kontakt med deg så fort som mulig og senest innen tre virkedager.
E-post
Når du henvender det til oss på vår epost vil henvendelsen bli fordelt til en saksbehandler som vil ta kontakt med deg, senest innen tre virkedager. Vi ber om at du ikke deler sensitiv informasjon i e-post, da vi ikke har kryptert e-post.
Ønsker du å snakke med en saksbehandler?
Vi er opptatt av at du skal bli møtt på en profesjonell og god måte. Derfor ønsker vi at møter med deg, er avtalt på forhånd, slik at vi kan stille forberedt og med avsatt tid. Dette er også grunnen til at du ikke vil få snakke direkte med saksbehandler når du tar kontakt med oss på vakttelefonen.