Kvalitetsplan for lierbarnehagen og lierskolen 2023-2027

Kvalitetsplan for lierbarnehagen og lierskolen 2023-2027 er ute på høring. Du kan kommen med innspill frem til 27. oktober 2022.

Planen skal bidra til beste kvalitet i barnehage og skole i Lier kommune. Den angir retning og er et styringsdokument for alle som jobber i lierbarnehagen og lierskolen.

Her kan du lese forslag til kvalitetsplan for lierbarnehagen og lierskolen 2023-2027

Barnesynet i kvalitetsplanen bygger på Barnekonvensjonen. Den slår fast at barns beste alltid skal veie tyngst og at barn har rett til å gi uttrykk for sin mening, rett til å ytre seg og rett til tanke-, samvittighet- og religionsfrihet.

Planen er forankret i Rammeplan for barnehage, Rammeplan for SFO og Læreplanverket for kunnskapsløftet 2020.

Ønsker dine innspill

Vi vil gjerne høre dine synspunkter om planen. Send dem via e-post til postmottak@lier.kommune.no innen 27. oktober 2022.
Merk e-posten med "Kvalitetsplan for lierbarnehagen og lierskolen".

Sist oppdatert: 02. november 2022