Bli med på Norges største aktivitetskampanje!

I dag starter Sykle til jobben-kampanjen. Men det handler ikke bare om sykling til og fra jobb. Du kan registrere all fysisk aktivitet frem til 17. juni. Alt fra padling, løping, gåturer og svømming til fjellturer, yoga og styrketrening gir poeng. Bli med alene eller sammen med venner og kolleger.

Lier kommune er med på årets Sykle til jobben-aksjon. Det betyr at det er gratis deltakelse for alle over 15 år som bor og/eller jobber i Lier kommune.

Deltakerne er med i trekningen av sykler, turer og treningsutstyr. Les mer og meld deg på: www.sykletiljobben.no

Sykle til jobben-kampanjen er et lavterskeltilbud og en sosial og miljøvennlig konkurranse der målet er å få flest mulig i aktivitet. Kampanjen varer fra 19. april til 17. juni 2022.