Hvem bør vinne årets kulturpris?

Nå kan du sende forslag til hvem som fortjener Lier kommunes kulturpris for 2018.
Kjenner du noen som burde hedres med Lier kommunes Kulturpris for 2018? Prisen deles ut mot slutten av året og er på 10.000 kroner.

Kulturprisen skal gå til en person, organisasjon eller stiftelse som har gjort seg særlig fortjent ved aktiv og engasjert deltakelse innenfor kulturlivet i kommunen. Alle kan nominere kandidater til Kulturprisen. Er det noen som betyr ekstra mye for kulturlivet i ditt nærmiljø?

Send inn ditt forslag til kandidat for Kulturprisen 2018 innen 1. september 2018.

På grunnlag av innsendte kandidater, vil Skole, barnehage og kulturutvalget velge ut Kulturprisvinneren. Politikerne kan også fremme kandidater.

Forslag fremmes fortrinnsvis på epost til: nina.guzman.toft@lier.kommune.no ved å fylle ut vedlagte skjema.

Forslag til kandidat - årets kulturpris 2018

Eller pr post: Lier kommune, Kulturkontoret v/ Nina Guzman Toft, postboks 205, 3401 Lier