I forbindelse med Gründeruka i Drammen inviterer Lier kommune og Lier Næringsforening til et seminar i Lierbyen der temaet er: "Hvorfor lykkes entreprenørskap i Lier?".

Seminaret arrangeres mandag 13. november fra klokken 17.00 - 19.00 på Svensefjøset i Lierbyen. Seminaret er en direkte oppfølging av det vellykkede gründerseminaret som ble arrangert samme sted tidligere i år.

Det er Lier kommune og Lier Næringsforening som arrangerer seminaret, og det er flinke folk som skal i aksjon:

- Ordfører Gunn Cecilie Ringdal ønsker velkommen til seminaret og gir informasjon om utviklingsprosjekter i Lierbyen.

- Kiwi-gründer Tor Kirkeng (bildet) kommer for å fortelle om hvordan Kiwi-kjeden har vokst fra den spede begynnelsen og frem til dagens 700 butikker.

Lisbeth Torkildsen, prosjektleder Etablererveiledningen, gir nyttig informasjon om veilednings- og kurstilbudet for etablerere og gründere

Svein Løvland, gründer og medeier i Giant Leap Technologies AS, skal holde foredraget "Fra Perleporten til Posthuset".

Pål Høiback, leder Lier Næringsråd, deltar også på seminaret.

Arrangementet er gratis å delta på, men du må melde deg på innen 12. november ved å klikke deg inn her:

Påmelding seminar Lier 13. november