Ansatte i Lier kommune har i løpet av seks uker tilbakelagt en distanse som tilsvarer halve distansen rundt jorden.

Sykle til jobben-aksjonen har vart siden 19. april. Om to og en halv uke, eller nærmere bestemt 17. juni, er årets aksjon historie.

Du kan fortsatt rekke å bli med på Sykle til jobben. Meld deg i så fall på her.

Delta i konkurranse

Er du i god gang med deltagelse i Sykle til jobben-aksjonen, er det klart for den store innspurten. Du har fortsatt to og en halv uke på deg til å logge både poeng, kilometer og tidsbruk.

Og du? Vi ønsker flere bilder i vår Instagram-konkurranse. Gå inn på Instagram, legg inn aktivitetsbilder og tagg dem med #stjlier - så er du med i trekningen av to gavekort på 500 kroner fra sportsbutikker.

Vinneren trekkes etter at aksjonen er over.

Ivrige ansatte

I Lier kommune har de ansatte tråkket til for fullt.

135 ansatte har meldt seg på - og i løpet av seks uker har disse ansatte tilbakelagt over 20.000 kilometer fordelt på 3.714 treningsøkter og nesten 3.500 treningstimer. Det er solide tall som gir gjenklang også i et folkehelseperspektiv.