Aktiviteter for barn og unge i vinterferien

I vinterferien arrangeres det en rekke gratis aktiviteter for barn og unge i Lier kommune. Husk at påmeldingsfristen er søndag 4. februar 2024.

Vinterferien for elever i Lier kommune er i uke 9, og det er lagt opp til at elevene kan delta i faglige, sosiale og kulturelle aktiviteter.

Bredt utvalg av aktiviteter

Det vil være et variert utvalg av aktiviteter, alt fra vinterleker og hesteopplevelser til sjakk og syverksted. Noen av aktivitetene er for elever i barne- og ungdomsskolen, mens andre aktiviteter er for elever i ungdomsskolen og videregående:

• Vinterleker Lier IL 1. – 3. trinn
  • Vinteraktiviteter på Tømte gård / 1. – 4. trinn
  • Skogli aktivitetsgård / 1. – 10. trinn (barn med funksjonsnedsettelse)
  • Tidsreisen / 4. – 6. trinn
  • Utelykke hesteopplevelser / 4. – 7. trinn
  • Vinterleker Lier IL / 4. trinn – 7. trinn
  • Friluftsskolen / 5. trinn – 7. trinn
  • Vinteraktiviteter på Tømte gård / 5. – 7. trinn
  • Sjakk / 4. trinn – 10. trinn
  • Syverksted / 4. trinn – 10. trinn
  • Spillutvikling / 7. trinn – 10. trinn
  • Winter paintball / 8.trinn – 10. trinn
  • Warhammer / 8.trinn – 3.vgs
  • LEGO-bygging / 8.trinn – 3.vgs
  • UNO-turnering / 8.trinn – 3.vgs
  • Lag minipizza!/ 8.trinn – 3.vgs
  • Gaming-overnatting på V2 / 8. trinn – 3.vgs

Påmelding

Aktivitetene er gratis, men det kreves påmelding innen 4. februar. Det er ikke førstemann til mølla. Påmeldingene blir vurdert og foresatte vil bli kontaktet.

Du kan lese mer om de ulike aktivitetene og melde deg på via Lieropplevelsers  nettside.

Aktivitetstilbudet er resultatet av samarbeid mellom frivillige foreninger, næringsliv og offentlige virksomheter.