Åpen time med Kjetil

Ordfører Kjetil Kivle ønsker å møte liungene på ulike steder i kommunen og få innspill til hvordan vi sammen kan gjøre Lier enda bedre. Derfor har han startet opp "Åpen time med Kjetil". Fredag 14. juni fra klokken 14.30 - 16.30 treffer du ordføreren ved Kiwi Lierskogen.
Du finner ordføreren ved den fargerike «Vogna», som tilhører Lier bibliotek og som nylig ble dekorert av kunstner Christel Fetzer og elever ved kulturskolen.

Uformell prat

Ordføreren håper du stopper opp for en prat om hvordan Lier kan være en kommune hvor det er godt å vokse opp, arbeide og bo – hele livet.

- Vi trenger at alle stemmer blir hørt, også de som vanligvis ikke roper høyt. Jeg håper at folk vil stoppe opp for en uformell prat. For meg er det viktig at avstanden mellom politikerne og befolkningen er kort, og jeg håper dette kan bidra til det. Jeg vil gjerne ha innspill til hva vi kan gjøre bedre, tilbakemeldinger på hva som fungerer bra og gode ideer til hvordan Lier kan utvikle seg videre, sier ordføreren.

Drar til flere steder

I sommer og tidlig høst kan du møte Kjetil på disse stedene:

• Fredag 14. juni klokken 14.30-16.30 på Kiwi Lierskogen.

• Onsdag 21. august klokken 15.00-17.00 på Svangstrand i Sylling.

• Lørdag 21. september klokken 14.00-16.00 på Lierstranda.

Han er klar over at terskelen for å ta kontakt med en ordfører kan være stor, og håper at slike uformelle møter kan gjøre det enklere.

- Målet er at dette skal være ett av mange bidrag til å bygge opp under lokaldemokratiet. Alle innspillene blir tatt med videre, og forhåpentligvis blir det en hektisk mandag over helgen for administrasjonen som skal svare ut alle henvendelsene mine, sier ordførern med glimt i øyet.