Åpent møte om nedsatt funksjonsevne og fremtidens teknologi

Hvordan kan ny teknologi bidra i hverdagen til folk med nedsatt funksjonsevne? Velkommen til åpent møte på Haugestad 10. oktober klokken 18:00.

Rådet for mennesker med nedsatt funksjonsevne inviterer til åpent møte på Haugestad 10. oktober klokken 18:00.

På møtet kan du blant annet høre forbundsleder i Diabetesforbundet Sverre Ur. Ur er med i flere utvalg innen velferdsteknologi og vet mye om hva som rører seg på feltet.

Jon-Kristian Pedersen arbeider med velferdsteknologi i kommunen. Han vil gi en orientering om hvordan kommunen vil ta i bruk nye løsninger.

På møtet blir det anledning til å stille  spørsmål du måtte ha om din egen fremtid og hvilke hjelpemidler som kan gjøre hverdagen din bedre.