Det nye gründerkontoret i Meierigården i Lierbyen ble åpnet tirsdag 9. januar.

Det blir åpningsfest når det nye gründerkontoret i Lierbyen åpner. Åpningen skjer tirsdag 9. januar klokken 16.00, og det blir en time med et rikholdig program.

I tillegg til å servere gründermat i form av eplejuice fra Egge gård og vafler fra vaffelkarusellen til Ole Myhrene, så skal ordfører Gunn Cecilie Ringdal ønske velkommen og fortelle om tanken bak de nye lokalene.

Det foregår en navnekonkurranse, og i løpet av åpningen skal et vinnerbidrag kåres, og gründerkontoret skal få et nytt navn. Kommunalsjef Einar Jørstad orienterer om navnevalg og kommunens bruk av lokalene, før ordføreren offisielt åpner kontoret.

De som møter opp til åpningen får også med seg et foredrag av Christian Frost Røine fra FELL Marine (bildet). Frost Røine var med på seier i NM i Ungt Entreprenørskap 2013. I dag er ideen blitt til et amerikansk selskap med salg i de fleste deler av Europa, USA og Australia. FELL er en norsk utvikler og produsent av marinelektronikk med spesialisering innen trådløs sikkerhetsteknologi. Han kommer til Lierbyen tirsdag for å dele av sin erfaring.

Vel møtt til åpningen!

Her er fullstendig program for åpningsarrangementet