I løpet av to uker får over 70 barn i Lier lov til å reise tilbake i tid - på Lier Bygdetun

Hvert eneste år, i begynnelsen av skoleferien, arrangeres fritidstilbudet Tidsreisen på Lier Bygdetun.

Her kan barna reise 100 år tilbake i tid. Over flere dager kan barna være med på spennende aktiviteter som baking, matlaging på kjøkkenet, tekstil, skole, gårdsarbeid og en egen gruppe for tre- og friluftsliv.

Godt samarbeid

I uke 26 var 36 barn med på Tidsreisen over tre dager, og i uke 27 er det klart for like mange barn på Tidsreisen.

Tilbudet er for barn i aldermen 8 til 13 år.

For å få til Tidsreisen samarbeider Lier kommune med Lier Husflidslag, Lier Bygdetun, Lier Historielag og Lier, Røyken og Hurum Birøkterlag.

Se bilder på Facebook

Klikk deg inn på Lier kommune sin Facebookside for å se bildeserie fra Tidsreisen 2018: