Her følger du kommunestyremøtet

Kveldens kommunestyremøtet på Høvik skole gjennomføres uten publikum. Les mer om hvorfor.

Helse- og omsorgsdepartementet har anmodet Lier og andre kommuner som er del av et felles bo- og arbeidsmarked i hovedstadsområdet om å innføre tiltak som kan begrense koronasmitten i regionen.

På bakgrunn av dette blir kommunestyremøtet på Høvik skole tirsdag 6. oktober gjennomført uten publikum.

Unntaket er publikum som skal stille spørsmål i publikums spørrekvarter. De kan være til stede fysisk under publikums spørrekvarter og deretter forlate møtet.

Pressen kan være til stede under hele møtet på angitte plasser.

Møtet blir filmet og sendt direkte via Lier kommunes nettside slik at publikum kan følge kommunestyrets behandling av sakene. Det blir også lagt ut opptak av møtet dagen etter.

Her kan du se sakslisten til kommunestyremøtet 6. oktober

Streamingen av kommunestyremøtet ser du fra klokken 18.00 her.