Her er årets aktiviteter for barn og unge i vinterferien

Lier kommune tilbyr flere gratis vinterferieaktiviteter til barn og unge. Påmeldingsfristen er 6. februar.

Vinterferien for elever i Lier kommune er i uke 9, og det er lagt opp til flere aktiviteter for elever på 1.-10. trinn.

Aktivitetene er gratis å bli med på, men det kreves påmelding innen 6. februar klokken 08.00. Det er ikke førstemann til mølla. Påmeldingene blir vurdert og du vil bli kontaktet.

Radioactive LAN - 8. trinn-3 vgs.

Matglede - 5.-7.trinn

Redesign - 4.-7. trinn

Lier olympiske leker - 1.-3. trinn

Lier olympiske leker - 4.-7. trinn

Tidsreisen vinter - 4.-6. trinn

Hesteopplevelser - 4.-7. trinn

Friluftsskolen - 5.-7. trinn

Alpindag i Aron - 8.-10. trinn

Musikkproduksjon - 8. trinn-3. vgs

Aktivitet til barn med funksjonsnedsettelse - 1.-10. trinn

Her kan du lese mer om aktivitetene

Her finner du påmelding

Mangfoldig ferie

Lier kommune ønsker at feriene skal fylles med flotte aktiviteter for barn og unge i grunnskolealder. Kommunen ønsker å få til en koordinert og mangfoldig ferie som skal bidra til en arena der de kan delta i faglige, sosiale og kulturelle aktiviteter i skolens vinterferie.

Ferieaktivitetene koordineres av avdeling kultur og fritid og folkehelsekoordinator med mål om å få til et lavterskel, gratis og inkluderende tilbud i skolens ferier. En arena der barn og unge kan delta i faglige, sosiale og kulturelle aktiviteter.

Aktivitetstilbudet er resultatet av samarbeid mellom frivillige foreninger, næringsliv og offentlige virksomheter.