Fra midten av april har samfunnet gradvis åpnet igjen, men vi er fortsatt ikke tilbake til normalen. Nå ber vi foreningslivet i Lier om å svare på en spørreundersøkelse for å få oversikt over konsekvensene av koronaepidemien.

Fra 12. mars 2020 ble Lier og Norge nedstengt som det åpne og aktive samfunnet vi normalt er. Fra midten av april har samfunnet åpnet gradvis mer opp, men det må forventes at vi fortsatt vil være i en untakssituasjon i lengre tid framover og at vi må ivareta strenge smittevernhensyn.

Kultur og fritid ønsker nå å skaffe en oversikt over konsekvenser og utfordringer for det lokale foreningslivet, og har laget et spørreskjema.

Her finner dere spørreskjema til foreningene om konsekvenser av koronaepidemien

Vi håper flest mulig tar seg tid til å svare. Kultur og fritid vil bruke innspillene til å se hvordan de best kan rigge seg framover for å ivareta foreningene og lokalsamfunnets behov på best mulig måte.