Snart kan du kommunisere digitalt med helsestasjonen

Helsesykepleierne Hilde Sverdrup og Oda Martinsen Federley tror de blir mer tilgjengelig når helsestasjonen snart blir mer digital.
Fra 23. januar 2023 kan du kontakte helsestasjonen digitalt gjennom Helsenorge. Du kan sende meldinger, bestille eller avbestille timer og få oversikt over innkallinger.

- Snart kan innbyggere i Lier kommune kontakte skolehelsetjenesten og helsestasjon på nett. Det er en trygg og sikker måte å komme i kontakt med oss på. Vi blir også mer tilgjengelige for folk, forteller Oda Martinsen Federley og Hilde Sverdrup, helsesykepleiere i Lier kommune.

Digihelsestasjon omfatter kontakt med jordmortjenesten, helsestasjonstjenesten og skolehelsetjenesten via HelseNorge hvor du logger deg inn.

Digihelsestasjon er tilgjelgelig i Lier kommune fra 23. januar 2023. Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn på Helsenorge.

Her kan du logge deg inn på Helsenorge