Ønsker frivilligheten velkommen til dialogmøte

Onsdag 19. oktober inviteres frivilligheten, folkevalgte og kommunalt ansatte til inspirasjons- og dialogmøte på Haugestad.

Kultur og fritid i Lier kommune ønsker hvert år å samle frivillige i Lier, politikerne og de kommunalt ansatte til et møte.

Derfor arrangeres det inspirasjons- og dialogmøte på Haugestad onsdag 19. oktober klokken 18.00-20.30.

Kommunen skal blant annet informere om kommunens frivillighetspolitikk som snart legges fram til politisk behandling, om anleggsplaner og store prosjekter, om kurstilbud og om kommunens handlingsprogram for 2023-2026.

Det blir også anledning til å utveksle erfaringer. Ildsjeler fra foreningslivet skal blant annet svare på: Hva er drivkraften for å sette i gang aktivitet? Hvordan sikre utvikling? Hvordan få folk med seg?

Lierdagene 2023 står også på agendaen for møtet.

Det blir kake og feiring av frivillighetens år.

Her kan du melde deg på dialogmøtet