Siste vaksinering før jul

13., 14.- og 15. desember er siste dager med koronavaksinering før jul. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å bli satt opp på time.

Liunger som ønsker koronavaksine før jul kan kontakte Lier kommune via e-post: vaksine@lier.kommune.no

E-posten er betjent på dagtid på hverdager, men ikke i helg eller på helligdager.

Du kan også ringe oss på 404 08 423. Telefonen er betjent mandager, torsdager og fredager mellom 08.30-11.30.

Vaksinelokale

Vaksineringen foregår i 1. etasje ved Fosshagen ressurssenter (innerst i kantineområdet).
Adresse: Fossveien 29, 3403 Lier.
Det er egen inngang til vaksinering via en glassdør. Inngangen er markert med «Vaksinasjon- Covid-19».

Hvis du kommer med hjelpemidler, kan du gjerne benytte hovedinngangen.

Det er skiltet til parkering på en egen grusplass utenfor Fosshagen. Det går også an å benytte grusplassen lengre ned i gaten.

Det er ønskelig at de få parkeringsplassene som står under «Besøksparkering» for Fosshagen ressurssenter kun brukes til besøkende knyttet til ressurssenter, og ikke vaksinering.

Buss til Fosshagen

For liunger som skal reise til Fosshagen med buss er det mulig å ta Brakars bussruter som har stoppested Lierbyen skole og/eller holdeplass Lier E-verk.

Brakars ruter 61, 62, 66, 71 og 72 stopper på ett av eller begge disse stedene.