Temakveld for foreldre i lierbarnehagen

Hva sier forskning om småbarn og mediebruk? Hvordan kan vi være positive forbilder og lære barna å ta smarte skjermvalg? Onsdag 3. april klokken 18.00 arrangerer Lier kommune og Barnevakten temakveld for alle foreldre i lierbarnehagen.

Lier kommune arrangerer sammen med Barnevakten temakveld om hvordan man kan sette gode rammer for barnas skjermbruk og hvordan man kan engasjere seg i mediehverdagen. Målgruppen er forelre til barn i lierbarnehagen.

Barnevakten er en ideell foreldreorganisasjon som arbeider for at barn og unge skal kunne bruke mediene på en trygg og bevisst måte.

Temakvelden arrangeres på Lier kulturscene klokken 18.00 og varer i ca. 2 timer. Frist for påmelding er fredag 22. mars 2024.

For påmelding kan du benytte deg av denne linken.

Eventuelle spørsmål kan rettes til tone.fleischer@lier.kommune.no.