Hvem synes du fortjener kulturprisen?

Nå kan du nominere kandidater til Lier kommunes kulturpris 2022. Fristen går ut 1. september.

Hvert år deler Lier kommune ut 10.000 kroner og et diplom til en person eller en organisasjon/institusjon som har utmerket seg innen kulturlivet i bygda.

Det er de lokale politikerne i utvalget for oppvekst, kultur og idrett som avgjør hvem som mottar prisen, men du kan påvirke ved å foreslå noen du mener fortjener å hedres.

Bredden i kulturlivet er stort i Lier kommune, og tidligere mottakere av Kulturprisen har vært aktive innen alt fra E-sport til teater, korps og ungdomsarbeid. Prisen deles ut på et arrangement i løpet av høsten.

Husk fristen

Så om du kjenner noen som fortjener en utmerkelse for sitt engasjement kan du sende inn forslaget før 1. september 2022.

Kandidater kan foreslås til: nina.guzman.toft@lier.kommune.no eller postmottak@lier.kommune.no.

Forslaget kan også sende i posten til Lier kommune, postboks 205, 3401 Lier.

Du kan lese mer om Lier kommunes kulturpris på vår nettside.