Her stemmer du på valgdagen

Valg: Charlotte Oland Liseth, valgadministrator i Lier kommune, foran Folkvang på Egge. Folkvang er et av valglokalene i Lier.
Mandag 11. september 2023 er det kommunestyre- og fylkestingsvalg. Ti valglokaler holder åpent i Lier kommune. Nytt i år er at valglokalet på Egge er flyttet til Folkvang.

Valgdagen nærmer seg. Selv om mange benytter seg av muligheten til å forhåndsstemme frem til fredag 8. september, venter andre til selve dagen.

På valgdagen 11. september kan du avlegge din stemme mellom klokken 09.00 og 21.00. I Lier kommune er det ti valglokaler å gå til.

• Egge - Folkvang
  • Gullaug - Gullaug skole, gymsalen
  • Hallingstad - Tranby skole, kantina
  • Hegg - Hegghallen
  • Hennummarka - Hennummarka skole, gymsalen
  • Høvik - Høvikhallen
  • Lierskogen - Heiahallen
  • Nordal - Nordal skole, gymsalen
  • Sjåstad - Oddevall skole, gymsalen
  • Sylling - Syllinghallen

Viktig informasjon om valglokalet på Egge

For deg som skal avgi stemme på Egge er det viktig å merke seg at valglokalet i år er flyttet fra Egge skole til forsamlingslokalet Folkvang.

- Grunnen til dette er at Egge skole er under renovering, sier Charlotte Oland Liseth, valgadministrator i Lier kommune.

Trenger du å stemme hjemme?

Velgere som av ulike grunner ikke kan avgi stemme i valglokalet kan bestille hjemmestemming.

Bestilling må være mottatt innen fredag 8. september kl. 10.00.

Send bestilling til valg@lier.kommune.no eller ring servicetorget på 32 22 01 00.

Her finner du mer informasjon om valget