Lierskolen viser seg frem for lærerkandidater

Lierskolen er på jakt etter flere lærere for neste skoleår. Her er en gjeng fra Hegg skole i Lierbyen i aksjon.
Er du nysgjerrig på lierskolen og en av de ledige lærerstillingene? Nå inviterer kommunalsjef Kari-Ann Dale til åpen dag torsdag 31. januar.

- Lier kommune er på jakt etter engasjerte lærere for neste skoleår med god faglig kompetanse og et godt hjerte for våre elever, sier Kari-Ann Dale, som er kommunalsjef for oppvekst i Lier kommune.

Akkurat nå har kommunen lyst ut ledige lærerstillinger.

- For deg som er nysgjerrig på en av disse stillingene, så arrangerer vi en åpen dag torsdag 31. januar, forteller hun.

Kommunalsjef Kari-Ann Dale i Lier kommune.

- Bli bedre kjent med oss

Kommunalsjefen inviterer deg som har lyst til å bli bedre kjent med hva lierskolen har å tilby til nye lærere.

Besøksdagen starter på Lier rådhus klokken 09.30, der det blir gitt god informasjon om hva lierskolen står for.

Det blir også enkel servering før det blir en mulighet til å reise ut til den enkelte skole i kommunen. Der blir det anledning til å hilse på ledelsen på skolene – og stille de spørsmålene man måtte lure på.

Besøk på skolene

- Vi ønsker alle aktuelle jobbsøkere velkommen til en informativ dag om lierskolen. Dette er en fin anledning til å bli bedre kjent med både kommunen, skolen og de ansatte, sier kommunalsjef Kari-Ann Dale.

Er du nysgjerrig på lierskolen? Les mer her: www.lier.kommune.no/lierskolen

LES OGSÅ:

AKTUELLE LENKER: